Mijn jaar in Noorwegen - Reisverslagen van Fleurtje Huiskes - WaarBenJij.nu Mijn jaar in Noorwegen - Reisverslagen van Fleurtje Huiskes - WaarBenJij.nu

Mijn jaar in Noorwegen

Na de zomer zal ik een jaar doorbrengen op de volkshogeschool in Noorwegen, in het plaatjes Søgne. Hier zal ik de Noorse taal leren en hoe het leven in Noorwegen werkt.

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2013

Studiereis III en einde van het jaar

12 April 2013

Påskeferien (paasvakantie)

17 Februari 2013

Studiereis II

27 Januari 2013

Zo, zo

23 December 2012

Kerst en al
Fleurtje

Op dit profiel zal ik mijn avonturen, belevenissen en alledaagse dingetjes bij houden die ik mee ga maken in Noorwegen. Waar ik van augustus tot mei, in Søgne op een volkshogeschool zal zitten en Noors zal leren.

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11890

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2012 - 16 Mei 2013

Mijn jaar in Noorwegen

Landen bezocht: